Site icon Söz Gazetesi

Yüreğir Belediyesi Çağrı Merkezi 205 Bin 17 Talebe Yanıt Verdi

Yüreğir Belediyesi vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak
adına kurduğu çağrı merkezi ile belediye ve vatandaşlar arasında çözüm
köprüsü oluyor. Bugüne kadar vatandaşlardan gelen toplam 205 bin 17
çağrıya cevap veren çağrı merkezi, vatandaşların talep ve isteklerine
etkin ve hızlı bir şekilde çözüm üretilmesini sağlıyor.

Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’in göreve gelmesi ile
birlikte kurduğu Yüreğir Belediyesi Çağrı Merkezine bugüne kadar
toplam 205 bin 17 başvuru yapıldı. Yapılan başvurular, çağrı merkezi
görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre
de ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin
çözüme ulaştırılması sağlandı.

Yüreğir Belediyesi çağrı merkezinin, halkın öneri, istek ve
taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap verebilmek adına
çalıştığını kaydeden Başkan Fatih Mehmet Kocaispir, “İletişim çağının
bir gerekliliği olarak 2019 yılında kurmuş olduğumuz Çağrı Merkezimiz,
vatandaşlarımız ile belediyemiz arasında bir çözüm köprüsü
pozisyonunda. Halkımız; istek, öneri ve şikâyetlerini gerek sosyal
medya üzerinden gerek telefonla çağrı merkezimize iletebiliyorlar.
Çağrı Merkezi görevlimiz tarafından kayıt altına alınan talep ve
öneriler hızlı bir şekilde ilgili birimlerimize iletiliyor. Yetki ve
sorumluluk alanımız dışında kalan talepler ise yine görevlimiz
tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve çözüme
kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz” diye
konuştu.

Yüreğir belediyesi Çağrı Merkezine vatandaşlar 444 80 44 numaralı
telefondan şikâyet ve önerilerini iletebiliyorlar.

Exit mobile version