Site icon Söz Gazetesi

 Paralı Asker Devşirilmeyi Hazırlayan Eğitim Sistemi

      Dünyamız küresel şirket devletleri modeline sokuldu. Milli devletler gün be gün eritilmektedir. Küresel şirketlerin kasasına para akıtmak üzere yerli olan ne varsa devir teslim edilmektedir.

            Ülkemizin eğitimin kamucu olmaktan piyasacı olmaya evrilmesinde karşımıza çıkan SPAN küresel eğitim şirketinin belgelerini 2005’den beri sunuyorum. Halk sağlığını küresel ilaç şirketlerinin para kazanacağı şekilde düzenlemek nasıl oluyorsa, bunu milli ilaç üretiminin engellenmesi şeklinde nasıl görebiliyorsak, aynı zamanda ders kitaplarından da temel sağlık bilgilerinin yok edildiğini görebiliyorsak, aynen gençlerimizi savaş baronlarına paralı asker devşirmeye hazır hale nasıl getirildiklerini de eğitimde görebiliyoruz.

Küçük hatırlatmalar yapayım. Milli ve Manevi değerleri hiçleştirme programına “Değerler Eğitimi” gibi asimetrik bir isim koydular ve beraberinde çocuğun akıl sağlığı ile oynama programı uygulanıyor. Resimlerde asimetri, dengesizlik, boşlukta uçuşmalar, korku ve kötülük resimleriyle, büyücülerle, cadılarla dolu Evangelist Siyonist korku masalları birlikte enjekte ediliyor. Algı operasyonuna tabi tutuldular.

Beyinleri bulandırılmış olarak liseyi bitiriyor, iş garantisi olmadan fakülteyi bitiriyor, hayat güvenliği olmadan ailesine yük olmaya başlıyor.

Bu bir tuzaktı. Önüne insan öldürme mesleği seçenek olarak geliyor; yüksek maaşlı yeni bir iş, küresel paralı savaş şirketleri internetten adam toplamaya başladı. Vatan savunması kavramı bitti, asker toplayan şirketin kârı için her şey, soydaşını da dindaşını da öldürdükçe para alıyorsun.

Yeni emperyalist ticaret yollarını ele geçirme savaşı nerede patlak verirse orada savaşacak asker lazım artık. Başta İsrail’in ticaret haritasını büyütmesi için gereken taşeron PKK gibi örgütlere adam devşirmeleri lazım.

Kürt kökenli vatandaşlarımızın milli birlik ruhunu koruma geleneğini bu arada hatırlatmak istiyorum. Batıdan gelen her yağma seferinde, MÖ.480 ‘de Van’da Akmenid Oğuzlu Kralı Serhaz’ın Sirkasya Ordusunun Horasan Kurt Dağlarından gelen “kurt” şapkalı “cûrt” okçuları, Oğuzlu 1.Darius (Dara Yavuz Toros) askerleri… Bugün Kürt adı o ciritçilerden kalmadır. Bu ciritçi boy, MÖ.320’de İskender’in paralı askerlerini Mardin’den geçirmeyen Dağıstanlı “kurt” şapkalı ciritçilerdi… Kudus’u haçlı işgalinden kurtaran Kafkasyalı Memluk Sultanı Baybars’ın ciritçi erleri, haçlı işgaline direnme ruhu taşıyan bu halkın genleri hâlâ buradadır. Birliğimiz Dirliğimizdir töresiyle, bu Oğuzlu ruhunu yansıtan Türk hilalinin altında daha güvenli olduklarını hiç unutmayanlar mutlaka vardır.

Geldik 3.bin yılın haçlı seferine karşı birliğimizi bozacak ders kitapları hazırlayıp çocuklarımızı buradan avlama tuzağına.

ABD’de zihinsel savaş malzemesi ürettiler ve ders kitaplarını bunlarla doldurdular. Sormalısınız, kitaplarda çocukların ayakları neden hiç yere basmıyor, havada ağaçlarda bulutlarda uçuyorlar? Neden büyücüler cadılar kocaman renkli resmediliyor? Soruları neden robotlar soruyor? Neden uzay boşluğunda çocuk resimleri var, uzay masalları okutuluyor? Neden başı sonu bağlantısız okuma metinleri var? Neden korku filmleri izlettiriliyor? Neden ağırlık yerine kütle, eşya resimlerine varlık diyerek, kavramlar yanlış verilip çocuğun mantıklı cümle kurması engelleniyor?

Kötüye baktırılıyor çocuklar, neden? Bazı mitoloji yazarlarına göre kötülük görselleri “büyü” dür. Akıl bozan, akıl dağıtan şeytan, başka nedir?

Eğer bir sayfada dikkat dağıtıcı kötü enerji veren bir görsel çizilmişse, çocuğun ilgisi sinsice ona gider, aklını çeler, bu ne iştir? Çocuk o resme odaklanıyor ve gözünü ondan ayıramıyorsa, geceleri uykusunu o resim bölüyorsa, bu büyü değil de nedir? Çocuk o kitabı eline almak istemiyorsa, bu duruma eskiler “çocuğa büyü yaptılar” demez miydi?

Bir yandan internet oyunlarıyla insan öldürmeye odaklanıyorsa, diğer yandan İngilizce ders kitaplarında ödev olarak izletilen son yapım savaş filmi onları küresel efendilerin bir sonraki tezgâhına hazırlıyorsa…

Bir diğer yandan eğitim tarikat cemaat piyasasına devrediliyorsa… Din Eğitimi için DİB’nın bastığı ders kitaplarında da aynı büyüler varsa ve hatta çocuk pornosu varsa… Din eğitimi adı altında Araplaştırma pompalanıyorsa. Cennet vaadiyle inanç sömürüsü birleştirilmiş, İŞİD gibi paralı asker toplama şirketleri ortaya çıkmışsa…

Gazze’yi bombardımana tutan İsrail ordusunda bugün yabancı askerler var. Bir şirket adı veremiyoruz ama internetten alınmış aşağıdaki tabloda nerelerden asker devşirdikleri görülüyor.

Gazze’deki Yabancı Uyruklu İsrail Askeri Sayısı:

Fransa: 3.804

İngiltere: 3.142

ABD: 2.584

Almanya: 2.584

Hindistan: 1.720

İtalya: 1.635

Etiyopya: 1.580

Güney Sudan: 1.462

Polonya:1.158

Ukrayna: 1.158

El Salvador: 945

Honduras: 810

Arjantin: 416

Kanada: 379

Kuzey Irak: 114 (Bunlar Peşmerge olabilir!)

Tayland: 74

Bu tablo bize, köle taciri Romalı Yahudi bankerlerin Kudüs’ü ve Anadolu’yu yüzlerce kez, yağmadan pay vererek topladıkları askerlerle bilimevlerimizi ve şehirlerimizi nasıl perişan ettiklerini hatırlatıyor! Yağmacılara karşı ölümüne direnen Oğuzoğlu atalarımızı da hatırlatıyor.

Filistin’deki direniş ruhunun sultanı Urfalı Türkmen kraliçemiz Leyla Zeynep’i analım. Sasani devletimizin Türkmeneli eyaletinin başkenti Palmira kraliçesi, Gazze’de Roma askerlerini denize dökerek buraya Azize İştar Opa (Gazze Strip) adını bırakan Zenobia’mız…

Bugün Filistin’de onun ruhunu yaşatan direnişçilere, toprağını terk etmeyip ölümü yeğleyenlere selam olsun!

Dönelim bize. Çocuklarımız her yönden tam kuşatma altındalar. Eğer MEB kendi içindeki işgali sonlandırmazsa, paralı asker toplama şirketleri devşirmeye başlar. Ya da çiplenmiş olarak mı Filistin’de yer altı tünellerine sürülürler, belli olmaz.

Çocuklarımızı paralı asker devşirilmeye hazırlayan bu eğitim sistemi darbe olmadan gerçekleşemezdi. Bu darbe nasıl oldu?

Cevabı Milli Eğitime Darbe adlı yeni kitabımda. Pek yakında Nergiz Yayınları tarafından renkli baskı olarak raflarda yerini alacak.

25.12.2023 -Rize

Exit mobile version